سوالات متداول

1-با توجه به بین المللی بودن کنفرانس آیا حتما باید مقاله انگلیسی ارسال کنیم؟

خیرپژوهشگران می توانند مقالات خود را به زبان های فارسی یا انگلیسی آماده و ارسال نمایند.

 

2-در صورت پذیرش مقالات بصورت سخنرانی، آیا حتما باید به محل کنفرانس سفر کنیم؟

توصیه می گردد که به منظور تبادل نظر و ارتقای علمی در صورت امکان در محل کنفرانس حضور داشته باشید هدف بحث و تبادل نظر می باشد و نباید انگیزه شرکت کنندگان صرفا چاپ مقالات و دریافت گواهینامه باشد. امادر صورتیکه امکان حضور نداشته باشید، گواهینامه کنفرانس برای شما ارسال می گردد و نیازی به حضور حتمی نیست.

 

3- آیا برای افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند گواهینامه و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس دریافت می کنند؟

بله، به همه افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام می کنند گواهینامه و لوح فشرده مجموعه مقالات یا به صورت الکترونیکی و یا پستی ارسال میشود.

 

4- در قبال هزینه پرداختی حضوری چه مواردی به پژوهشگران تحویل می گردد؟ آیا تمام نویسندگان بایستی هزینه بپردازند؟

هزینه پرداختی شامل پذیرایی در روز کنفرانس، حضور در کنفرانس، بسته آموزشی کنفرانس شامل: کیف،CD مجموعه مقالات کنفرانس، گواهی پذیرش مقاله (درصورت وجود) و سایر موارد جنبی می‌باشد.

 

5-در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

برای پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ابتدا بایستی خدماتی که می خواهید دریافت نمائید را مشخص کنید. برای این منظور پژوهشگران می بایست خدمت مورد نظر را در سامانه کاربران قسمت «خدمات» انتخاب نموده و سپس اقدام به پرداخت وجه از طریق  پرداخت اینترنتی از طریق درگاه الکترونیکی سامانه کاربران نمایند.

 

6- آیا تمام نویسندگان همکار گواهینامه دریافت می کنند ؟

بله! به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد.

 

7- آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟ هزینه های کنفرانس به چه میزان است؟

خیر - پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله آن ها (که از طریق ایمیل به اطلاع آن ها خواهد رسید) هزینه پرداخت خواهند نمود.

لیست هزینه ها و توضیحات مربوط به هر کدام از گروه های بالا در قسمت تعرفه های ثبت نام قید شده است.

 

8-هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به این کنفرانس می باشد؟

محدودیتی در ارائه مقاله توسط پژوهشگران نیست و  شرط پذیرش و چاپ مقاله نیز فقط منوط به پذیرش مقالات توسط کمیته علمی و پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس می باشد.

 

9- روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می باشد؟

کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران (ارائه شفاهی، پوستر، مجموعه مقالات)  پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در لوح فشرده مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید.

1- پذیرش یا عدم پذیرش مقالات حداکثر  3 روز پس از ارسال آن مشخص می گردد.

2-پژوهشگران محترم در ابتدا، اصل و چکیده (FULL PAPER) مقاله خود رایکجا ارسال می نمایند.

3- پس از ارسال اصل مقاله وضعیت آن(پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) اعلام می گردد.

 

10-مقاله را از چه طریقی بایستی برای کنفرانس ارسال نمود؟ ازطریق ایمیل یا سامانه کاربران؟ چگونه؟

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید.  به سایت کنفرانس بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله جدید بروید و فایل چکیده مقاله و اصل مقاله را به صورت یکجا و دریک فایل با فرمت word در سایت درج نمائید.

ارسال مقاله ازطریق ایمیل انجام نمی پذیرد و  بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد  ایمیل های کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد.

 

11-آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟

بله،  مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آنها آورده شود مورد پذیرش قرار می گیرند اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می باشد.